21 October 2010

mesin basuh


hari ni hari khamis. macam biasa lar. hari laundry gua. seminggu sekali gua kena korbankan syiling 50sen gua. 50sen darab 5. 250sen jawapannya. suka gua ceritakan kat sini. sebab syiling 50sen sekeping. kawan pun boleh putus. shilake. nilai 50sen tu lebih tinggi dari nilai persabatan 50 tahun. itulah lumrah kehidupan kat sini. yelar. tak cukup sekeping 50sen. tak jalan washing machine tu.

dasar ah long menatang washing machine. mata duitan betol.

macam biasa. semua baju-baju. spender-spender CK gua. gua highlight sekali lagi spender CK. boxer-boxer gua. baju-baju dalam semua. aik! mosli pun pakai baju dalam ke? baju dalam sama macam singlet lar sedara. semua gua himpun dalam baldi. penuh satu baldi tu. tandanya hari Khamis lar tu.

sabun basuh memang tiap-tiap minggu gua pau dari member-member gua. gua layan Dynamo je. jenama lain tak ingin gua nak pau. tiap-tiap hari rabu. gua tinjau dulu member-member blog gua yang ada Dynamo. yelar. sharing is caring. you punya, kongsi-kongsikan. i punya. sdn bhd lar. keh keh keh.

nak dijadikan cerita. sampai-sampai je kat washing machine. ada baju-baju lar pulak kat dalam washing machine tu. sapa punye ni? shilake. senang-senang je tinggal dalam machine ni. ingat bapak lu punya ke? fak.

tapi hati gua masih boleh sabar. perlahan-lahan gua keluarkan semua isi pakaian ke dalam baldi. tolong lar sebab nak guna machine tu. tapi kesabaran gua tak boleh tahan bila tiba-tiba gua terpegang boxer berkulat. penuh daki-daki. babi. gua agak. usia boxer mamat ni dah 5 tahun. koyak kat celah alur juboq.

pagi tu. gua tak lalu nak breakast terbayang rupa boxer tu. kalau terpegang coli cup D pun tak per jugak. boleh gua fantasy bentuk buah dada montok. ni tidak. terpegang boxer berkulat. tak kan gua nak fantasy anu berkulat kot?

No comments: