29 October 2010

Berair

Gua baru aje balik dari clubbing ni, gua boring so ape gua buat ialah berblog dengan blog gua ini. Tadi ade berlaku satu adegan yang gua tak tahan nak tengok. Gua kempunan.Gua ketagih. Gua lapar. Gua rindu.

Tengah gua jalan dengan member gua nak balik rumah, gua ternampak dua lembaga dalam gelap. Belakang semak tepi jalan aje tempat mereka berdrama. Gua nampak dengan jelas. Gua tidak sangka. Gua terpinga pinga. Gua tergamam . Teras ngilu aje gua. Gua layan aja ape yang dua ekor tu buat. Mereka yang tidak menyangka akan kedatangan gua dan member gua, terus menerus menerjah.

Ape yang gua tak tahan tu, dalam semak, dah la sejuk macam haram. Tapi dua orang tu macam puki! Syok semacam aje gua tengok. Gua tilik betul betul. Gua layan sampai dua lembaga tersebut rehat sebentar. Sedar tak sedar.

Gua basah, gua berair.

4 comments:

emak. bukan penari tiang said...

cam babi..sapa suh layan! kahkahkah!

Amir Syahir said...

ambil feel mlm jumaat.

::cdot the dot:: said...

waaaaaaaa..best..best...apasal tak join??

cikpia said...

chetttt!!!!!! tercemar pemikiran aku........