26 October 2010

bontot membontot


hari ni kecoh satu kolej gua. berita panas. laku macam pisang goreng. gua apa lagi. berita-berita panas macam ni. gua cepat je cari source untuk turut sama menghangatkan suasana. mana boleh tak tahu bhai. tak up-to-date lar. mana boleh awek-awek duk ngumpat. duk gelak-gelak. gua pulak tak tahu nak gelak ape.

alkisahnya bermula.  bila ada orang perasan ada sorang mamat batch gua ni meng"likes" page Persatuan Gay Malaysia. Facebook lar. apa lagi kalau bab-bab meng"likes" ni. senang gua nak cerita. kalau setakat likes tu ok je. kalau setakat nak maen-maen tu. sebab ramai je member-member gua yang spesies macam gua ni likes page Gay tu. sekadar nak suka-suka. sekadar nak melucah dengan kawan-kawan. sekadar nak gelak ramai-ramai. normal lar tu kan?

tapi mamat batch gua sorang ni bukan setakat likes. tapi rajenlar pulak duk komen kat gambar-gambar lelaki tough kat page tu. sumpah gua cakap. kalau lu lelaki sejati macam gua. berbakul-bakul lu muntah bila baca comment mamat ni.

semenjak Facebook ni tercipta. pelakuan stalking ni semakin berleluasa.  ramailar member-member gua stalk page mamat batch gua ni. termasuk lar gua. sekali lagi. boleh buat gua muntah berbakul-bakul. bayangkan. bermanja-manja sesama jantina. serius gua cakap. ni bukan macam gurau-gurau macam gua selalu buat dengan member-member gua. ni bermanja betol-betol. kasih sayang kalah orang bercinta.

gua agak bontot mamat ni dah pecah robek.

tapi gua kesian lar jugak kat mamat ni. kena hentam hari-hari. betol lar orang cakap.
it is easier being black than gay.

4 comments:

Amir Syahir said...

dap pe gay..slurppp.

ghost said...

manusia kembali praktik zaman lampau.

mosli santap said...

hiro>lu gay? hhahahaha

biskut>nauzubillahh...

Che Armster said...

hiro memang begitu!