23 October 2010

Bajet

Gua baru aje lepas kelas ni. Tadi ingat nak pegi join jugak solat jumaat kat sini. Almaklumlah, gua ni minah solehah. Tapi gua tak berkesempatan kerana gua sibuk dengan agenda agenda misteri gua di bumi putih ini.

Hari ini gua sekali lagi terpegun dengan seorang mamat ni. Gua dah lama usha beliau (pegi mampos ar mosli) Gua usha macam tak nampak macam gua usha la. Dari jauh jauh gua ngendap mamat ni, dah memang gua bertuah, mamat ni kacak kot. Tadi masa kelas, gua macam dah gelabah gila sebab mamat ni datang hadap gua. Dengan mukanya yang hensem (kalah brad pitt) , kulit putih mat saleh, badan tegap, tuuuuuut pun nampak macam besar aje ( gua ternampak haritu, beliau tidak zip seluar beliau) rambut ala ala cullen, senyum termanis, pakaian pun style habis. Beliau datang...

Beliau berkata " Hello, do you copy the note for today's lecture?"

Gua cakap lu, sumpah mulut die bau macam sampah! hampeh! harap muka aje hensem! lagak segar bebas! tapi mulut macam hanjing! sumpah gua tak mau! tak mau! sehodoh hodoh mosli gua pun, gosok gig pakai colgate kot!

ape ape pun, gua dah tak suka mamat tuuh. Pegi balik makan colgate la mat!

Gua sebenarnya rindu hangat dengan mosli gua. Mosli, gua nak santap sama lu.

Pplis mosli, plis

4 comments:

emak. bukan penari tiang said...

mulut busuk bleh berus gigi, wat rawatan dental, makan chewing gum! tapi muka huduh susah maw ubat..

aku sokong mamat tu! :P

mosli santap said...

eleh..
lu nak cakap mosli ni tak nsem lar?
faka lu...hahaha

Amir Syahir said...

gua nnsem?

mosli santap said...

lu terhensem hiro...
sebab lu gay...
hahaha